wtorek, 15 lutego 2011

Bądź bezwględny !
























fot. Flickr



Ile razy spotykałeś się z kobietą, która Cię wkurwiała bo nie miałeś wyboru ?

Ile razy musiałeś przytaknąć kobiecie bo bałeś się, że Cie odrzuci ?

Czemu nigdy nie mówiłeś głośno o tym co Ci się nie podoba w Twoim związku ?



Wielu facetów gdy już pozna jakąś atrakcyjną dziewczynę to chce się z nią związać na stałe bo nie widzi potrzeby szukania kogoś nowego. Często wynika to bardziej z przypadku i braku umiejętności w zdobywaniu kobiet niż faktycznie z tego co czują do swojej wybranki.


Jeśli ktoś natomiast dobrze radzi sobie z kobietami to ciężko mu "wytrzymać" z tą jedną . Dochodzi tutaj do pewnego rodzaju paradoksu bo wiesz, że jesteś atrakcyjny dla kobiet i ciężko Ci się oprzeć pokusie posmakowania innej.

A nawet jeśli Ci drudzy decydują się na jedną jedyną to prędzej czy później dochodzi do zdrady.

Zaskakujące, że w tym drugim przypadku to zawsze powodem rozstania jest "zdrada".

To co napisałem wyżej już powinno wam dać do myślenia. W moim doświadczeniu było zawsze tak, że im bardziej miałem na wszystko wyjebane tym zawsze szło mi lepiej z kobietami. Nie przejmowałem się co robię po prostu to robiłem. Chciałem jakiejś kupić prezent to kupowałem.

Wielokrotnie zdarzało się też tak, że wyrzucałem je z mieszkania, gdy zmieniały zdanie albo okazywały brak szacunku. Mimo mojego niezbyt grzecznego zachowania to one wciąż się chciały ze mną spotykać. Latały, dzwoniły, pisały, zagadywały na ulicy gdy je spotykałem. Takich sytuacji można by liczyć w setkach ;-)

Nie twierdzę, że powinieneś mieć w dupie kobietę z którą jesteś w związku. Mówię tylko, że tak bardzo często wygląda rzeczywistość (chociaż ile ludzi tyle możliwości) i Twój początkowy sposób myślenia jeśli chcesz odnosić sukcesy z kobietami powinien opierać się na świadomości, że są ich miliony i możesz zdobyć niemalże każdą z nich-wszystko zależy od Ciebie.

Atrakcyjna kobieta codziennie jest podrywana przez facetów, ma możliwości dużo większe żeby kogoś poznać niż przeciętny mężczyzna.

Jeśli jesteś z kobietą w związku to pomyśl czy byłbyś w stanie poznać kogoś nowego odpowiadającego Twoim parametrom gdybyście nagle się rozstali ?

A jeśli tak to ile by Ci to zajęło ?

Godzinę...Dzień...Tydzień..Miesiąc czy może rok ?

Mężczyzna atrakcyjny dla kobiet wie czego chce i wie, że łatwo może to mieć. Dlatego jego wymagania co do kobiet też są wysokie. Co innego dla niego przelotny seks a co innego ktoś wartościowy z kim chce relacji na dłużej.

Oczywiście wszystko to przychodzi z doświadczeniem. Im więcej tym lepiej i bardziej zdroworozsądkowo możesz ocenić sytuację.

Innym ciekawym przykładem, że to działa jest prawo sprzedaży. Tak samo jest z laskami. Jeśli będziesz kientowi na siłę wciskał nawet najbardziej zajebisty produkt to nawet jeśli on początkowo będzie chciał go kupić to możesz go tym zniechęcić. Z drugiej strony jeśli pokażesz, że możesz mu go sprzedać jeśli spełni ów klient odpowiednie warunki to prawdopodobnie taki jegomość będzie bardziej zainteresowany;-)

Mam nawet kolegę, który jest po prostu fenomenalnym sprzedawcą i równie dobrze radzi sobie z kobietami. Nawet kiedyś mówił mi o tym, że tak jak z kobietami w sprzedaży są 3 etapy :

- autoprezentacja,
- budowania rapportu , zaufania z klientem,
- finalizacja

Widzisz analogię do kobiet ?

Jaki z tego morał ?

A no prosty... Bądź bewzględny z kobietami;-) Albo cały wóz albo przewóz :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz